Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 18:54:31 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/02288 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, Salme tee 2 (Tiik) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Olete kirjutanud oma kirjas, et kooskõlastate 
ehitusloa eelnõu. Antud juhul on ehitis valmis ja kooskõlastust küsitakse 
kasutusloa eelnõule.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26903916>  (menetlus nr: 
417786), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LIIA ORLOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister